Sen på det, men Värvet är årets upptäckt.

Det händer att jag under stundom, gillar verkligen det uttrycket hur gammalt det än må vara, att jag fullständigt låter mig uppslukas så till den milda grad att uppslukningsobjektet följer med mig en stor del av dygnets vakna timmar.
 
Just nu är det den osannolikt lyssningsvärda podden Värvet som bosatt sig i mig.
För dig som ännu inte hittat denna pärla där Kristoffer Triumf på ett varmt, inkännande och till synes helt prestigelöst sätt intervjuar personligheter av olika slag är det dags att stilla nyfikenheten.
 
Kristoffer Triumf är oerhört skicklig på att hitta tonen vem han än möter, han får dem att känna sig bekväma och avslappnade, vill en person av någon anledning inte svara på en fråga låter han det vara, han tvingar aldrig fram något. Alltså blir det enklare och naturligare för hans gäst att svara och därmed få till ett samtal som jag i de allra flesta fall inte vill ska ta slut. Som du märker har jag fallit pladask för det värv som Kristoffer Triumf levererar vecka efter vecka efter vecka.
 
Värvet.
Glöm inte det.
 
"Ett stilla regn, en hund som vän, jag gick ut mot havet än en gång"
Evangeline - Ulf Lundell