# 100

Så är det.
Inlägg 100 sedan starten är här.
För få om jag ser till ambitionsnivån.
Men ändå inte.
Dygnet har bara 24 timmar.
 
Har haft en bra vecka med E på Malta.
Ner i varv.
Sol på näsan.
God mat.
Vänliga människor.
Intressanta miljöer.
Härliga samtal om stort och smått.
 
Hammarby - Gif Sundsvall tidigare idag.
Oerhört besviken.
Det går inte att ge bort en tredjedel av en match.
Förstår faktiskt inte Michelsens taktik i första.
Ville man inte anfalla?
Kunde man inte anfalla?
Har Paulsen verkligen rätt position?
Magyar läskigt begränsad.
För många frågetecken.
Hamad bra förstås, men på tok för ensam.
Dibba sover inte gott i natt efter sina tre klara lägen.
 
El Clasico.
Galen match.
Så många detaljer att försöka bena ut.
Orkar inte nu.
Dock, spelarna på den nivån är av en annan sort.
Messi matchvinnare och hålla-ligan-vid-liv-fixare.
Inte helt oväntat att det var just han som klev fram.
Två bra målvakter.
Älskar sådant.
Tufft att en av dem, Navas, behövde förlora.
 
CL till sist.
Glad för Madridderby i semi.
Vill ha en final med lag från två länder.
Konservativ ibland.
Allra helst vill jag ha Juventus - A.M. i final.
Och allra allra allra helst vill jag se Buffon lyfta pokalen.
Då blir det som för 10 år sedan när Maldini lyften den i Aten. 
Rättvist och vackert.
Då kommer jag att gråta en långsam tår.
 
"Jag ska riva ner tapeten och se vad som finns under"
Köpt en bil - Lars Winnerbäck