70 / 26 är inte godkänt

Märkligt det där med att tänka en sak och göra en annan.
Ambitionen med den här bloggen har varit kontinuerlig uppdatering.
Hur har det gått tycker ni?
Frågar ni mig har det gått riktigt uselt.
Det här inlägget är nummer 70 på 26 veckor.
Pinsamt dåligt och jag kan inte lova bättring.
Vet faktiskt inte varför.
Är jag socialamediermätt?
Högst sannolikt, vilket får konsekvenser för min blogg.
Suktar jag efter större publik?
Alltid.
Tänker jag och känner jag mindre än tidigare?
Snarare tvärtom.
Är ämnena färre?
Nej, inte direkt.
Är tidsbristen monumental?
Inte det heller.
Som ni märker finns det inget enkelt svar på min bristande produktivitet.
 
Klurar vidare på om Andiamo lever vidare efter nyår.
Det är precis som med min förra blogg; 50/50.
 
Nu kundturné i Malmö i dagarna två.
Blir bra!
 
"Jag gav mig av i gryningen, ett stilla regn, en hund som vän"
Evangeline - Ulf Lundell
anneliten

Låter som om du önskar att du ville men egentligen inte vill, eller?

Erik

Anneli! Kanske är du något på spåret. Funderar vidare.