Stapplar igång igen

Lusten tog överhand även om jag vet att det är förenat med att hamna i tidsnöd, i idédito och en portion noja över att ingen egentligen bryr sig.

 

Nåväl, jag ser vart det landar och märker jag att min comebackintention var dum så släpper jag den.

 

Tämligen omgående.

 

Ni som följt mig tidigare kommer att känna igen er. Jag menar, vi är dem vi är och ibland är det klokt att låta det vara exakt så.

 

Ni som för första gången stiftar bekantskap med mig lär ganska snabbt bli varse om jag är av intresse eller inte.

 

Nedräkningen till EM har börjat. Håll utkik efter mer, det kommer.

Nedräkningen till det allsvenska uppehållet har också börjat. Ett behövligt uppehåll för oss grön-vita.

 

Som sagt, stapplande var våra första steg i livet.

Så känns även detta, men ambitionen finns.

Sådant gills i min värld.

 

”Det finns en anda i Dublin, men den är skadlig för mig”

Mareld – Lars Winnerbäck

Anonym

Kul Erik. Jag blir en följare. 👏👍😊⚽️

Anonym

Kul Erik. Jag blir en följare. 👏👍😊⚽️

Erik

Det låter bra, vem du nu är!

Henrik B skrev tidigare. 😀😂

!

Henrik

Måste lära mig verktyget här känner jag. 😊

Erik

Henrik! Du hinner!

Anonym

Välkommen tillbaks! /Åsa

Jonas

Kul att du är igång igen!!!

Erik

Tack Åsa och Jonas!

Anders

Skoj att blogglusten är återfunnen och jag ser fram emot att följa dig.

Erik

Tack Anders för supporten! Ser fram emot att ha dig som följare.

Anonym

Kul att du kommit igång med bloggandet igen. Kommer att följa dig. Lycka till! / per

Erik

Tack Per! Det värmer!