Jobbar för fullt med sammanfattningen av 2016

Om någon undrar arbetar jag som bäst med att skapa en årskrönika över detta minst sagt märkliga år. Ambitionen är att det ska bli en hejdlös blandning av fullständiga oviktigheter och viktigheter. 20 kategorier plus minus två och de kategorier där jag just nu brottas mest med är årets bok, årets sommarpratare och årets resa. Årets mest fasansfulla och årets märkligaste är redan klara.
 
Håll ut.
Nästa fredag, alltså den 30 december kommer den på en blogg nära dig.
 
Men redan innan julafton kommer jag att uppdatera Andaimo.
Det kommer att handla om fördelen med att katalogisera och dokumentera.
Låter pisstrist, men jag lovar att det finns något bakom det till synes tråkiga.
 
"En dag står vi över februari du och jag"
Åt samma håll - Lars Winnerbäck